Sóc Lucia Ortín, membre del Casal Loiola des de fa 13 anys, primer com a universitària, després com a pastoralista a confirmació i als grups Magis. El Casal ha sestat un lloc on viure la meva fe i la meva vocació acompanyada per la comunitat. Comunitat que ha anat canviant de nom i de persones (Universitaris, Espai Ignasià, Betània, Magis), però que sempre m’ha convidat a viure el seguiment de Jesús amb més autenticitat i passió. Participo del patronat des de fa 2 anys, actualment com a presidenta; responsabilitat i servei al que m’incorporo amb molta il·lusió i disponibilitat.
