Vaig conèixer el Casal amb els grups de Magis i ara formo part de la comunitat d’InterMagis al grup de la generació del 97. El Casal és per mi un espai privilegiat pel creixement espiritual i humà, on he gaudit amb el servei com a catequista, les pasqües, el CPM, les eucaristies i l’acompanyament. M’incorporo al Patronat amb la il·lusió de posar-me al servei i continuar construint comunitat de comunitats.