Sóc la Mire Serra, i sóc la tècnica de la Fundació Entrecultures. El Casal Loiola ha estat una part important de la meva vida, ja que l’he viscut des de ben petita! Sobretot pel que fa als anys compartits a l’Esplai CIM com a nena i monitora, per la formació pastoral rebuda, quan vaig fer la confirmació, en les pasqües joves, en els grups MAGIS,… i per les innumerables oportunitats de voluntariat en les que hi vaig formar part. Ara m’uneixo al patronat amb ganes de seguir fent d’aquesta casa un espai d’acollida per tothom!