Nascut el 1969. Entrat a la Companyia el 1988. Vaig fer estudis de Sociologia. El 1995 vaig anar a viure dos anys al Txad (Àfrica). Vaig estudiar teologia a la Facultat de Teologia de Catalunya, acabant el 2001. L’especialització en Teologia (amb un treball sobre els Exercicis Espirituals) la vaig fer a París (Centre Sèvres). Ordenat de prevere el 2002, el meu primer destí després de la formació va ser Sant Ignasi-Sarrià i Casal Loiola, 9 anys, del 2003 al 2012. Durant aquells anys, dedicat a la pastoral de joves, vam viure molts estius la preciosa experiència dels camps d’estiu al Txad («Enxartxad»). Del 2012 al 2023 he estat a Lleida (Col·legi Claver de Raimat). I ara les voltes de la vida i la missió que m’encomana el P. Provincial em retornen a Barcelona, al Casal Loiola, vivint a la comunitat de Llúria (al costat del col·legi de Casp) i fent també de Consiliari de la Fundació Jesuïtes Educació.
