Sóc membre de la comunitat d’InterMagis al grup de la generació del 96. Fa molts anys que comparteixo la meva fe al Casal Loiola, a través sobretot de l’Esplai CIM, on he crescut com a nena i com a monitora; però també d’experiències com eucaristies, Pasqües familiars i joves, confirmació… El Casal ha estat un espai enmig de la ciutat on cuidar l’espiritualitat ignasiana i fer-la present a la meva vida. M’incorporo al Patronat amb la il·lusió i el repte de seguir tenint cura d’aquest espai.
