Hola! Soc Glòria Andrés. Ja fa més de 40 anys que visc en comunitat. Mestra de professió i mestra per vocació, jubilada des de no fa molt. La vida dona un tomb amb la jubilació i creix amb força un servei, el d’acompanyant ajudant en la missió de la Companyia. Seguint aquest camí formo part de l’equip EIDES (Escola d’Espiritualitat Ignasiana). Em sento agraïda a Déu de la vida que es desplega davant meu amb les seves llums i les seves ombres i és en aquest agraïment que accepto formar part del Patronat del Casal per aportar el que estigui en la meva mà.