Hola, soc la Glòria Díaz. Soc una persona apassionada i amb gran sensibilitat. Soc dona. Vaig estudiar Arquitectura Tècnica i després Teologia. Totes dues em van acostar a la meva vocació i missió. Des d’ella, m’agrada definir-me com restauradora de persones. Configurada des de l’espiritualitat ignasiana, soc una enamorada de l’acompanyament i de la pastoral. Fa més de 25 anys que soc acompanyant i acompanyada. M’he format en Pedagogia Sistèmica, Coaching, ús d’Eines projectives sistèmiques, Eneagrama i d’altres eines que complementen el Postgrau d’acompanyament que vaig fer a la Fundació Vidal i Barraquer. Sóc amant de la música i la bellesa. També de la bellesa oculta que es troba a les coses més petites i senzilles, aquella que tots tenim en el fons de les nostres ferides. Soc instrument del Senyor per tal que el Regne es faci present.
