Hola sóc en Jordi Gomà, el nou consiliari del CIM i també acompanyant dels grups Magis. Em fa molta il·lusió poder col·laborar de nou amb l’esplai on vaig poder crèixer espiritual i humanament, tan com a infant i com a monitor. Pel CIM i pel Casal desitjo que puguin ser uns espais on els joves puguin fer crèixer la seva fe en comunitat i trobar-se amb Jesús. De fet, quin millor espai que estimar als infant, educant en el lleure, per conèixer-lo: «Deixeu que els infants vinguin a mi: no els ho impediu, perquè el Regne de Déu és dels qui són com ells.»- Lluc 18,16
