Misses del curs 25-26
Des del passat 13 de setembre tornem a celebrar les misses dels dissabtes a les 19:30h.
És un plaer compartir amb tota la comunitat aquest espai de comunió i enfortiment de la nostra Fe. Si hi ha un acte per sobre de tots que defineix a aquesta comunitat és la missa dels dissabtes on s’apleguen gran part dels grups i comunitats que tenen en el Casal Loiola el seu espai d’oci, pregària, i compartir vital en la fe. És per això que és un moment tan enriquidor pel fet d’aplegar no només tants grups i realitats sinó també pel fet que aquests siguin intergeneracionals, obrint espais d’encontre i diàleg entre joves, grans i no tan grans.
